Comeback!


Uppdateringen ni aldrig trodde skulle komma. Men här är den! (Jippi?)


Ärligt talat så är jag ingen höjdare på det här att blogga, inte så duktig på följa andras heller. Men titt som tätt kikar jag in någon bra matblogg "Chiliconkarin" eller en träningsblogg "helmut" här och där.

Nu ska jag försöka skriva någon eller några gånger i veckan beroende på hur mycket tid och lust man har över. Träningen har i stor drag gått både upp och ner. I slutet på januari tog träningen en riktig fart och de blev x - antal pass i veckan med gång, stryka och badmintion. De senaste veckorna ha dock varit lite värre, sjukdom och grejs har gjort att jag har fått gått på penicillinkur. Men snart är den klar och jag är taggad för träning mer än någonsin! På torsdag är det dags för avfärd till fjällen, Tänndalen med nära och kära. Ska bli skönt att få koppla av med värmade vänner och känna på kroppen igen!



Trots all strul just nu så känns det som det finns ett hopp tack vare vår och sol! Snart är det dags för att springa ut i spåret och slita på de gamla träningsdojjerna!


"Skam den som ger sig" - Lars Winnerbäck

/ P.


Vinterfiske med bror och kusiner
Broder och jag ute på sjön i snygga kläder en vacker vinterdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0